Kvalitetspolitik i Forenede Service

De grundlæggende tanker i vores kvalitetspolitik består af fem succesfaktorer, som alle har gensidig indflydelse på hinanden.

De fem grundlæggende kvalitetstanker er at:

  • Levere den forventede kvalitet
  • Afklare og udvikle den bedste løsning for vores kunder – både teknisk og økonomisk
  • Tilbyde priser der passer til markedet
  • Levere til den aftalte termin
  • Dokumentere udført service

Certificering

ISO certificeret rengøring

Forenede Service har en række certificeringer bag sig, som garanterer kvaliteten af vores services og personale-, arbejdsmiljø- og miljøpolitikker.

 

ISO 9001:2015

Vi er ISO certificeret i forhold til ISO 9001:2015, hvilket er den seneste udgave af ISO 9001. I 2017 kunne vi fejre 25 års jubilæum som værende ISO-certificeret.

Ved vores ISO 9001:2015 certificering har vi bevis på, at vi har implementeret et effektivt kvalitetsledelsessystem, som opfylder alle krav i standarden. 

 

 

insta 800, hygiejne og servicebranschens arbejdsgiverforening

Kvalitetsstyring med INSTA 800

Forenede Service har medarbejdere med INSTA 800-certificering og arbejder med kvalitetsstyring ud fra objektive kriterier efter den Nordiske standard, INSTA 800, som beskriver et system til fastlæggelse og vurdering af rengøringskvalitet.

Rådet for Bedre Hygiejne
Forenede Service er medlemmer af Rådet for Bedre Hygiejne, som arbejder med forbedring af hygiejne, for at undgå dødsfald og sygdomme pga. manglende viden omkring hygiejnesikring.

Servicebranchens Arbejdsgiverforening
Vi er medlemmer af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (DI) og følger Serviceoverenskomsten mellem SBA, 3F og Landssammenslutningen for Sanitører og Servicefuntionærer under Dansk Funktionærforbund - Serviceforbundet.

Dokumentation

Vi måler, kontrollerer og dokumenterer vores kvalitet

Alle vore kunder får tilknyttet et erfarent driftsteam – for erfaring giver leveringssikkerhed. De styrer alt fra den daglige rengøring til optimering af den service, I modtager.

 

Kvalitetsrapporter
Vi dokumenterer, kontrollerer og måler gennem månedlige servicerapporter. Dermed er I sikret en konstant kvalitet, og jeres tidsforbrug på de serviceydelser som leveres af os minimeres. De sidste 12 måneder har vores kvalitetsrapporter vist en kundetilfredshed på 97,8%

Kompetent personale
Vores personale er både uddannede og motiverede. Alle serviceassistenter har en basisuddannelse i rengøring, de er uddannet i netop den service, som vi varetager hos jer, ligesom de ofte også har lang erfaring indenfor rengøringsservice. Dermed sikrer vi, at I får den serviceydelse I har krav på.

Servicenormen

Hvorfor skal du vælge en servicepartner som er medlem af Servicenormen?

Som medlem af ServiceBranchens Arbejdsgiverforening (SBA) er Forenede Service certificeret efter Servicenormen, hvilket betyder, at vi overholder en række konkrete krav til uddannelse af personale, at vi har styr på kvaliteten i de serviceydelser, som vi aftaler med vores kunder, at vi tager hånd om de medarbejdere som udfører arbejdet, at vi tænker på miljøet, og at vi lever op til de lovpligtige forsikringsvilkår.
Når du som virksomhed vælger en leverandør, som lever op til Servicenormen, vælger du samtidig en leverandør, som leverer kvalitet og garanti for rene linjer.

Servicenormens syv centrale krav, som Forenede Service overholder, handler om:  Økonomiske attester, kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, personalepolitik, uddannelse og underleverandører.

Du kan læse mere om Servicenormen hos SBA her:

LAD OS TALE OM KVALITETSSIKRING

Kontakt os her eller ring 39 69 50 50

Tak for din henvendelse. Vi kontakter dig snarest.

Forenede Service A/S

Vil du høre mere om, hvordan vi kvalitetssikrer vores services, er du meget velkommen at kontakte os på 39 69 50 50 eller ved at ifylde dette formular.

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies